felle-haglund

Alla inlägg den 25 april 2014

Av Filippa H - 25 april 2014 18:15

Så här kommer jag lägga min
Liquid Eyeliner från HM på tävlingen i morgon!
(Rekommenderar den eyelinern)
Och här är en ide på hur jag brukar lägga den??

Lite Egopix.

Av Filippa H - 25 april 2014 15:33

Här kommer dom ??

Av Filippa H - 25 april 2014 15:04

Hej!

Jag tänkte prata lite om vad som händer i helgen.

Nu är det fredag och jag och min bästis, Danielle är hemma hos henne efter skolan.

Vi ska nemligen sova över idag för i morgon händer något super kul!!

Jag tävlar i hiphop och imorgon och jag och Danielle ska åka ditt tilsammans. 

Jag tävlar i singel och par. 

Den tävlingen som är nu är i Bodkyrka om ni vet vart det är. haha.

Men den tävlingen anårnar min dans skola. Den heter Kindhalsdansskola och ligger i välingby.

Det är en dans skola som jag värkligen rekomenderar.

Jaja.

Alla mammor på dans skolan ska typ åka ditt i kväll och fixa i årdning allt.  

Men jag och Nanni som jag kallar henne ska stana hemma och ha det mysigt! 


Och på söndagen händer inget särskilt.


det kommer bilder på par kläderna i nästa inlägg. 


KRAM //Filippa


Av Filippa H - 25 april 2014 14:51

Kolla vad jag hittade hos min bästis!
LOVE CANDY?

Av Filippa H - 25 april 2014 14:22

Hej svejs!

Jag är en tjej på snart 13 år som ska börja blogga igen.  

Då undrar ni "vadå igen"

Jo jag har bloggat på en annan blogg i typ lite mer än ett år

och hade faktist ganska många läsare.


På den här bloggen kommer jag mest prata om Mode, Smink och vardag.

Jag älskar kläder och skor och mitt mål är att bli designer när jag blir stor.

"Haha" tänker ni

Men jag har faktist hägsta betyget i sy slöjd.   

#skryt Filippa

Haha!

Det blev rätt mycket skratt i det är inlägget. 

 

Här kommer lite om mig. <3

 

*Jag älskar Justin bieber. (Inge hat)

 

*Har många bästa vänner    

 

*Min favo maträtt:SUCHI OCH lasange   

 

*Och sist men inte minst...

 

JAG ÄR EN GODIS GRIS!

 

Hoppas att ni har fåt en bra titt på mitt lilla liv!

 

KRAM //Felle

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<<
April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards